torsdag den 30. januar 2014

LG G Flex lanceret - kommer den 14. februar


Jeg er netop vendt hjem efter at have været til pressemøde hos LG. Her lancerede LG at deres nye flagskibs phablet - LG G Flex, den kommer i butikkerne den 14. februar. Den vejl. udsalgspris er lige under 6.000 kr. Pt. kan den dog forudbestilles ved Proshop til 5.462 kr. uden Abb. mens  Telia sælger den for 5.968,5 kr. inkl. 6 måneders 4Everything light abb. (20GB, fri tale, Spotify, ubegrænset mms. samt mms.)

Jeg modtager min LG G Flex om et par uger, og har naturligvis tænkt mig løbende at anmelde den her på bloggen. (Jeg opdaterer ligeledes bloggen om et par dage med flere detaljer om G flex, når jeg kommer tilbage til min laptop.)



G Flex vigtigste specifikationer:

Bøjelige smartphone, med en Selvhelende bagcover - Det betyde at får man en overfladisk ridse på bagsiden,  formindskes ridsen på få sekunder.

Dimensioner:
Bredde: 81,6
Længde: 160,5
Tykkelse: 8,7
Vægt: 177 gram


Skærm:
Størrelse: 6,0"
Type: Curved P-OLED capacitive touchscreen
Opløsning: 1280 x 720 pixel
Skærm PPI: 245

Kamera og video:
Blitz: LED flash
Opløsning: 13 megapixels
Videoopløsning: 1080p
Opløsning (frontkamera): 2,1 megapixels
Videoopløsning (frontkamera): 1080p

Processor og styresystem
Processor: Quad-core 2.26 GHz Krait 400 -Qualcomm MSM8974 Snapdragon 800
Operativsystem: Android- 4.2.2 (Jelly Bean)
RAM: 2 GB RAM

Batteri:
Li-Po 3500 mAh

Ingen kommentarer: