fredag den 11. oktober 2013

LG G2 video sample af en Unboxing - reference video optaget med et Sony hdr-ax2000

Jeg har optaget en lille unboxing video af en Nokia Lumia 520, som jeg har lånt til lejligheden af et familie medlem, for at vise hvordan G2's video optagelses evner er, indendørs, uden optimal belysning.
Jeg troede at videokameraet ville være bedre under svag belysning end tilfældet er. Jeg havde egentligt mest fokus på at zoomen arbejder meget inden jeg optog videoen, men jeg må desværre sige at jeg blev skuffet over videokameraet kvalitet - jeg ikke kan anbefale at bruge videokameraet indendørs, med dårlig belysning.

G2's videokamera del er egentligt som man kan forvente det af et mobil kamera, jeg var dog meget imponeret over G2's evner til at tage nat billeder, så jeg har muligvis skruet mine forventninger for højt op.

Se videoerne herunder og bedøm selv.

der er åbenbart problemer med de indlejrede videoer, så de kan også findes her:

Sony hdr-ac2000 video
LG G2 video sample

Sony HDR-AX2000


LG G2

Ingen kommentarer: