fredag den 10. juli 2015

LG G4 nat-billeder med forskellig lukkehastighed.

Jeg er pt. igang med min seneste kamera sammenligning mellem LG G4, LG G3, Samsung Galaxy S6 edge samt Samsung Galaxy A7.
I den forbindelse har jeg taget nogle natbilleder. Der går dog lidt før kamera sammenligningen bliver lagt op på siden, så indtil da er her et par eksempler på hvor stor en forskel forskellig lukketid, har på natbilleder, taget med LG G4.
- Der står under billederne hvilke lukketid der er valgt.
Jeg har ikke en tripod-adapter til min G4, så billederne er taget med en tripod som underlag, men telefonen holdt med hænderne.

LG G4 fuld auto (med blitz)
LG G4 auto (uden blitz)
LG G4 manual mode - 1 sek lukketid
LG G4 manual mode - ½ sek lukketid
LG G4 manual mode - 2 sek lukketid
G4 manual mode - 1sek lukketid iso 2700

Ingen kommentarer: