torsdag den 14. marts 2013

Kamera sammenligning.



Kamera sammenligning.

Jeg bruger ikke selv kameraet i mine telefoner, da jeg enten glemmer det i situationer hvor det ikke normalt er oplagt at tage billeder, eller har mit spejlrefleks kamera med, når jeg regner med at ville tage billeder.

Derfor ligger jeg her to billeder af Aarhus container havn op. Et taget i dagslyd, i overskyet vejr, og et taget om aftenen. Jeg har taget tre identiske billeder med hhv. et spejlreflekskamera (Canon EOS 1100D), Asus Padfone’s primære kamera, samt et pocket cam (Canon Ixus 80 IS)

Spejlrefleks - Canon EOS 1100D
canon eos 1100d
Pocket Cam - Canon Ixus 80 IS
Canon Ixus
Padfone 2


Billeder taget om aftenen:
Spejlrefleks - Canon EOS 1100D
Canon EOS 1100D

Pocket Cam - Canon Ixus 80 IS
Canon Ixus 80 IS

Padfone 2

Ingen kommentarer: