torsdag den 3. oktober 2013

G2 modtaget!

Så har jeg modtaget min LG G2!
Jeg har lagt en hurtig unboxing og gennemgangs video af telefonen op på Youtube, samt en lidt længere og fyldestgørende gennemgang. De har desværre ikke begge to alle info om telefonen med, og der er sågar forskel i hvad jeg har glemt at få med, så de vigtigste specifikationer kan du se nederst på siden.









De vigtigste/mest interessante specifikationer og funktioner kommer derfor her:

Quad-core Snapdragon 800 cpu
Adreno 330 gpu
2 GB ram
32 GB rom
5,2" Full HD ips skærm
3000 mAh batteri - SIO+ teknologi, med step design.
Quickcharge 2.0
IR Blaster - så telefonen kan fungere som universal remote.

Knock-On, tap to gange på skærmen for at den tænder/slukker
tænd/sluk knap bagpå
volume knapper bagpå, med dobbelt funktion som qucik launch af hhv. kamera app og Quickmemo ved at holde dem nede.

24 bit/192kHz lyd, via hovedtelefonerne.
overflow apps, som f.eks. internet og lommeregner.

Der kommer i løbet af de næste par dage et indlæg om mine første indtryk af telefonen, så følg med på bloggen i det næste stykke tid!


Ingen kommentarer: