fredag den 4. oktober 2013

LG G2 Quick remote og Slide Aside.

Igår nævnte jeg i min(e) unboxing og gennemgangsvideo(er) er G2 at jeg ikke kunne få Slide Aside til at virke. Det viste sig efterfølgende at jeg blot skulle sprede fingrene en anelse mere, så virkerede funktionen. Jeg er dog stadigt ikke begejstret for Slide Aside, og har faktisk valgt at deaktivere funktionen. Jeg håber istedet at LG vælger at inkludere en multi-tasking knap som en af deres software buttons.

Jeg har valgt at lave en kort video af Slide Aside og G2's Quick remote funktion, der gør G2 til en universal fjernbetjening.


Indtil videre er jeg meget begejstret for Quick Remote. Det er en lille, og for nogle ubetydelig, ting, men for mig gør den en stor forskel da jeg ofte kommer til at ligge fjernbetjening fra mig, samt vi har flere fjernbetjeninger ved os, så det er super lækkert at have alle fjernbetjeningerne liggende i lommen.

- Desværre er det den uredigerede udgave der ligger på Youtube, men da jeg ikke er hjemme før på tirsdag må i lige leve med det.

Ingen kommentarer: