lørdag den 8. marts 2014

G Flex kamera sammenligning.

Som jeg tidligere har nævnt har jeg ikke kompetence til at anmelde telefonernes kamera. Jeg har derfor, ligesom tidligere, lavet en kamera sammenligning. Jeg har valgt at sammenligne G Flex med G2 og Nexus 5 samt mit Canon EOS 1100D spejlrefleks kamera som reference kamera. 

Jeg har valgt at tage hovedparten billederne i "normal" tilstand, med det maksimale antal pixels. Dog har jeg valgte jeg attage de første par billeder i 16:9 format på G Flex,  hvilket medfører at de er i 10MP opløsning i stedet for 13MP opløsning. 

LG G Flex' kamera er på 13 Megapixel
LG G2s kamera er på 13 Megapixel
Nexus 5s kamera er på 8 Megapixel
Canon EOS 1100D har 12 Megapixel - 18-55mm is objektiv.

Nat billederne er dog taget med "nat" indstillingen. Jeg har dog også taget nattebilleder med normal indstillingen. Jeg har skrevet under hvert enkelt billede hvilken enhed der har taget billedet, og i de tilfælde hvor det er bredformat billeder står der at det er 16:9 format. 




- For at se billederne i større størrelse skal man blot klikke på billedet.    

Jeg beklager opstillingen af billederne, hvis der er nogle der har gode råd til hvordan de kan opstilles på en pæn måde, må i meget gerne skrive i komentar feltet.

Billede 1: 
Nexus 5


LG G2
LG G Flex 16:9
Canon EOS 1100D

Billede 2: 
LG G2 - modlys
LG G Flex - modlys, 16:9
Canon EOS 1100D - modlys
Nexus 5 - modlys











Billede 3: 
LG G2 16:9
LG G2
LG G Flex 16:9
LG G Flex
Canon EOS 1100D
Nexus 5

Billede 4:


Nexus 5


LG G Flex



LG G2
Canon EOS 1100D











Billede 5:
Nexus 5


LG G2
LG G Flex





Canon EOS 1100D











Billede 6: 


Nexus 5


LG G2
LG G Flex
Canon EOS 1100D


Nat billeder:
Canon EOS 1100D - natindstilling
  
LG G Flex - natindstilling
LG G Flex - automatisk indstilling
Canon EOS 1100D - auto, uden blits
LG G2 - natindstilling
LG G2 automatisk indstilling
Canon EOS 1100D - auto, med blitz







Ingen kommentarer: