søndag den 23. marts 2014

LG G Flex 4k UHD video sample.

Jeg har netop lavet denne lille UHD video sample, hvor jeg bruger LG G Flex til at optage i 2160 opløsning.
Jeg valgte at tænde fotolampen i G Flex, så området der ikke blev oplyst at fotolyset ser en anelse mørkt ud.
Generelt er jeg dog meget tilfreds med G Flex kamera, og optage funktion. Auto-fokus er ikke ligeså agressiv/ustabil som på G2, og lyden på videoen er jeg meget tilfreds med, sammenlignet med andre telefoner. LG G2's kamera er også godt, men på video siden oplevede jeg desværre at autofokus arbejde meget, hvilket forstyrer mig lidt, når jeg ser på videoer optaget med G2, der er G Flex anderledes behagelig.

Youtube videoen er i UHD kvalitet, men i skal formenligt selv vælge 2160p kvalitet, da auto plejer at være 720p eller lavere.


Ingen kommentarer: