fredag den 24. oktober 2014

LG G3 Full HD video sample

Jeg har tidligere lagt tre 4k video samples optaget med LG G3 ud her på bloggen, så i kunne se hvordan G3 Ambient Noise reduction fungerede under en koncert.

I realiteten bruger jeg dog personligt oftest min G3 til at optage Full HD (1080p) videoer. Dels fordi mit tv, og pc har hhv. FHD og 1600 x 900 opløsning, dels fordi man kun kan optage 5 minutters 4k video af gangen med G3.
Derudover oplevede jeg, da jeg optog min unboxing og gennemgang af Chromecast at telefonen blev meget varm, og til tider stoppede med at optage fordi den blev så varm.

Jeg har lavet en del 1080p videoer med min G3 på det sidste, og er faktisk gået væk fra at bruge det store Sony HDR-AX2000, og hen til at bruge min G3 som standard til optagelser, da jeg synes resultatet er relativt godt. Specielt G3's evne til at optage lyd imens jeg filmer, er jeg positivt overrasket over.

Her er en relativt kort sample på kvaliteten af LG G3's optagelser i Full HD


Ingen kommentarer: