onsdag den 27. maj 2015

LG G4 - Aarhus fra oven

Jeg har desværre ikke haft tid til at lave min normale kamera sammenligning endnu. Jeg havde dog for et par dage siden muligheden for at se Aarhus lidt fra oven. Ved den lejlighed tog jeg lidt billeder med LG G4. De fleste billeder er taget med den automatiske indstilling, og de billeder der ikke er, er taget meget hurtigt i manuel mode, uden at ændre ret meget på indstillingerne, og ændringerne blev foretaget tilfældigt, derfor er resultaterne heller ikke nævneværdige.

Ikke desto mindre synes jeg i skal have mulighed for at se billederne, så i kan danne jer et lille overblik over hvordan G4's kamera er, i point and shoot mode.

- Vejret var overskydet den pågældende dag.
Ved at trykke på billederne kommer de i stor størrelse. Jeg forventer at have kamera sammenligningen i løbet af et par uger, dog kommer nat-billederne først i starten af juli, da jeg meget gerne vil have en tripod adapter til min G4, i lighed med min G3, inden jeg taget natbilleder, så i virkeligt kan se hvad G4 kan om natten.












Ingen kommentarer: