søndag den 28. februar 2016

Samsung Galaxy Tab S2 8.0 unboxing samt første indtryk.

Jeg har en del videoer og billeder liggende jeg ikke har fået op på bloggen.
Grundet tidspres vælger jeg at ligge dem op, så i kan se dem, men med minimal redigering, derfor har jeg også valgt ikke at klippe min unboxing og gennemgang af Samsung Galaxy S2 sammen til en video, men lagt to separate videoer op. I den første video gennemgår jeg div. specifikationer, samt laver selve unboxingen, i den anden video giver jeg mine umiddelbare indtryk af tabletten til kende.

- Word kom til at virke markant bedre efter jeg optog filmen, og Galaxy tab S2 8.0 er med længder den tablet jeg har været gladest for.
Sony Xperia Z3 tablet compact var også en god enhed, men jeg synes markant bedre om 4:3 formatet når det kommer til enheder omkring 8-9".

 

Ingen kommentarer: